David Tinikashvili

PhD in History, MA in Theology
ისტორიის დოქტორი, თეოლოგიის მაგისტრი

სადოქტორო დისერტაცია დაიცვა ქართულ-ევროპული ისტორიული ურთიერთობების სფეროში (2015).

ისტორიისა და რელიგიათმცოდნეობის მიმართულებით უძღვება სალექციო კურსებს ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტსა და კავკასიის უნივერსიტეტში. (ასწავლიდა ასევე გრიგოლ რობაქიძისა და სულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტებში).

თანაავტორია სახელმძღვანელოსი (2012) და ენციკლოპედიური ცნობარისა (2008). ავტორია 60-მდე სტატიისა, მათ შორის საერთაშორისო ფიერ-რევიუ ჟურნალებში.

კვლევითი ვიზიტებით იმყოფებოდა გენტის უნივერსიტეტში (ბელგია, 2014-15), ტალინის უნივერსიტეტში (ესტონეთი, 2016-17), რედბოუდის უნივერსიტეტსა (ნიდერლანდები, 2017) და ფრანკფურტის ფილოსოფიურ-თეოლოგიურ კოლეჯში (მაინის ფრანკფურტი, 2018).

2020 წლის იანვრიდან ერთი წლით მიწვეულია ოქსფორდის უნივერსიტეტში.

ბლოგის მიზანი:
ვებ-გვერდს შეგნებულად დავარქვი “ქრისტიანული თეოლოგია” და არა “მართლმადიდებლური თეოლოგია” მიუხედავად იმისა, რომ თავს მართლმადიდებლად ვთვლი და აღმოსავლური თეოლოგიის მიმართაც მეტი სიმპათია შეიძლება მქონდეს, ვიდრე დასავლურისადმი. პირადად ჩემთვის ქრისტიანობის ფარგლებში არსებულმა კონფესიურმა საზღვრებმა დიდი ხანია თავისი აქტუალობა დაკარგა. ეკლესიებს შორის ისტორიული დაპირისპირებების კვლევამ დამარწმუნა, რომ ამ ყველაფერს უფრო მეტად ადამიანურ ეგოიზმთან ჰქონდა კავშირი, ვიდრე თეოლოგიასთან. ასე რომ, სჯობს სხვადასხვა კონფესიის თეოლოგებმა უფრო ნაყოფიერად დახარჯონ საკუთარი დრო და ენერგია, ვიდრე ერთმანეთთან კინკლაობაა. ნაყოფიერი იქნებოდა, მაგალითად, ერთობლივი ძალისხმევის მიმართვა იმ საერთო პრობლემების გადასაჭრელად, რომლებიც თანაბრად უქმნის გამოწვევას ყველა კონფესიას და ყველა რელიგიას.

ავტორის რჩეული პუბლიკაციები